reklama

Citáty III

Tretia séria citátov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

" marek...v tebe sa musí odohrávať velký vnútorný boj ohladom dudáša. srdce ti vraví nie a aj rozum" M.Kochan

---------------- Konferencia Megatrendy a médiá 2012-------------------

"To bude story toto! Ako bol Penthouse, tak bude aj 47ka. Toto poviem o vás!" (apartmán č.47) L.Škrivánková

"Načo riešiš investigatívu? Choď po prízemí. "Čo hovoríte na dnešné počasie?" " D.Šišková

"Kedy je obed? To tu vyzerá tak nervózne. Mali by dat dole odpočet." M.Kabát

"Tak ja sa tu flákam...a oni tiež?" M.Kabát

"Sme tu už 4 alebo 5 hodín a mne už teraz chýba tento byt" (apartmán č.47) I.Lakatoš

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"Svätá štvorica, pičkovci z apartmánu." (ja, Kabát, Butko, Lakatoš) L.Škrivánková

"Hmmmm, nejako ste spičkovateli" L.Škrivánková

"Sorry, máme 24, 23 (rokov) a ujebávame sa tu na prdoch" I.Butko

---------------- Konferencia Megatrendy a médiá 2012-------------------

"Keď človek chlastá, tak je sugestívny." O.Čičman

"Ja s tebou rada točím, ale keď si v telke nazvyš, to už nie je moje potešenie." D.Mojžišová

"miro, cim viac som s tebou v kontakte, tym menej mi vadis" D.Micháliková

" Miro ty by si mal byt meme" D.Dingová

"ked som videla ze ty si to vyhral, nevedela SOM ako, ale vedela som ze urcite nejakym podvodom" M.Džupinová

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"Koho to bola reportáž? Verina. Kto ju mal robit? Naty. Kto ju robi? Ja." D.Mojžišová

"Najlepšia inšpirácia je termín." J.Stivín

"Je to blbý...to se bude líbit" J. Werich

"Jediný dôkaz môjho ženstva. Si všimni, že raz za mesiac idem velmi sebavedomo do školy." V.Blaškovičová

"Dobré je to, len si to nesmieme škrábat." (zhodnotenie situácie na fakulte) N.Cisár

"Voláky si kludný Mirko, stalo sa ti niečo? Takéhoto som ta naposledy zažila, ked si bol bez penazí" Mama

"...katastrofický scenár...600 deleno 40...rovná sa málo. S prstom v zadku, kedykoľvek" (motivácia pred výskumom na Twitteri) P.Murár

"Keď je vás tu tak málo, tak šanca, že budete všetci pri funkčnom počítači je nepomerne vyššia, ako keby ste tu boli všetci" P.Murár

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"on je fajn. ale do momentu, kým zabudnete heslo." (Tweetalarm) P.Murár

"no dobre. už nešuštite. neni možné aby sme takúto stupiditu preberali 10 minút" P.Murár Marry Pešková:"miro, miro... tieň prchkosti sadol na tvoju dušu "
"urobila som verš... už je zo mňa Baláž?
Ja:"si gej a kandidujes ako osobnost?"
Marry: "gej? myslela som si, že on má rád len seba to sa netýka žiadnej orientácie"

"Keby si si nedajboh donésol ženu, alebo frajírku, tak ju hned vyženem...a potom jej to vysvetlím" (koniec debaty o neporiadku v izbe) Mama

"To si dovolíš ma ešte obviniť? Po zežrání teho rebra?" Mama

"To je akože taká tichá dohoda, že tu budeš zaparkovaný" (Moja izba vlastne nie je mojou izbou) Mama

SkryťVypnúť reklamu
reklama

"Už sú nové ISBNká. Nejaké trinástky. Tí čo majú školiteľa Zábojníka už vedia." F.Grácz

"Táto sitácia nevyžaduje humor." (po vystúpení z autobusu do mrazivého počasia) R.Buricová

"Debila so mňa robiť, to dokáže každý." R.Buricová

"Dám navarit krumple, čítam diskusiu, hrnec zhoretý." Mama

"To neni jak volakedy, že sa každú sobotu cugrunt dom vypucuval...nevestu nemáme..." Mama

"Mirko, ešte sa tešme, ešte sa nevadzme." Mama

"Keď ma tu nebude, uvidíš ako rýchlo budeš chudnúť." Mama

"nikdy som si nemyslela, ze mi skola bude stat v ceste k zabave" M. Džupinová

"V živote som si s nikým tak nesadla, ako sama so sebou..." V. Blaškovičová

"V noci sa trasiem a šľahajú mi plamene z očí" P.Murár

"Dnes nebudem robiť kontrolu prezencie - čím sklamem tých, ktorí sú tu prvý krát." J.Matúš

"už som zmazal medzičasom.. keď doštudujem plánujem sa k tomu vrátiť.." (o kompromitujúcich materiáloch o učiteľoch, ktoré boli uverejnené na facebooku) T.Minárik

"Ako spoznate študenta FMK v autobuse plnom študentov? Jediný nedrží v ruke poznamky a neučí sa" T.Minárik

"predpokladam ze slovo "nasrat" nebylo vygenerovane Lorem Ipsun generatorem." Komentar na roumenovi

"Mám taký dojem, že keď to vypukne, tak sa všetci stretneme u Karola s pištoľou alebo aspoň bejzbalkou v ruke." diskuter za clankom o preziti. Karol - autor clanku

"Toto si neodpustím. Technická perla na záver." (elektronická prezenčka) R.Zábojník

"Nemínaj si energiu na herecký výkon, ked nemáš obecenstva" Mama

"ako by ti šinčič povedal.... si zapredany" (Šimončič) D.Šišková

"to ma napadlo ked som rozmýšlala nad tým, že čo by si mohol mat radšej ako vlastnú mamu.No a ako hlavný konkurent mi vyšlo vyprážané kura.Tak velmi som chcela od teba počút, že hned po nom nasledujem ja." Mama

"jasne ,my dvaja si možme smelo merat lásku so smaženým kuratom alebo zmrzkou " Mama

"cim si starsi, tym by malo stacit menej argumentov, pretoze mas viac vlastneho rozumu, ktory ti to povie sam." M.Pillingová

"samozrejme ze je lepsie dobre nudzovo pristat ako zle spadnut" diskuter na sme.sk

"Tí šnicle daj láskavo do trúby! Zíde z očí, zíde z mysle." Mama

"Mirko, keby si sa kukal po volákém húpacém kresle, tak jedzine ze železa." Mama

"Mirko. Ked som bola v kultúrnem, dala som si 3 deci vína a je mi teplo. Daj si aj ty a vyjde nás to lacnejší než plyn." Mama

"A pritom ja dokážem akceptovať akúkoľvek chybu, asi okrem šiestich." R.Buricová

"Ja ti z každého dátumu dostanem číslo 11. Keď sa naserem." (počas debaty o konšpiračných teóriách a numerológií) M.Ardon

"Všetky deti sú v podstate dobré. Zlé sú len tie, ktoré nedostali feedback." R.Zábojník

"Tí sa tam trápia so sudoku. Ale aspoň sú ticho...Ukazujte si. Do 9 sa dá ukazovať." I.Jenča

"Prizma s makkým i..aj také slovo existuje." I.Jenča

"Prosím vás, je tu niekto, kto sa ešte hanbí, že to pozerá?" (Mama, ožeň ma) I.Jenča

"Čo nemáte? No povedz, zahreš!" I.Jenča

"toto mi nerob, zase sa smejem na celu robotu" R.Buricová

"Zajtra máme trojboj." (Skladová, oko, jama) O.Čičman

"Ani ja som nepoznala firmu, ale alkohol som poznala." (pri prezentácií reklamnej kampane alkoholického nápoja) L.Molnárová

"Ja si zoberiem aids, ak je ešte volný." (výber témy SP) V.Blaškovičová

"Tuto kolegyňa narieka, čo som za zver." I.Jenča

"Intelektuálna rozcvička...najlepšie poobede o štvrtej"(na poobednom seminári) I.Jenča

"Mirko, ráda bych ci povedala, že si dobrý syn, že poslúchaš, že mi pomóžeš...ale to mám na vyprávaní asi na minútu." Mama

"Vzdál sa odemna, tvoja láska prežaruje." (Po vyznaní lásky syna k mame) Mama

"sú to také drahé bannery, že sa na Slovensku vôbec neuchytili." P.Murár

"look its a rozvrh, nope its miro piacek" M.Šimončič

"Mirko,nemám rada slovo plán a v množnom čísle to znie ešte tragickejšie ,pretože u teba to znamená neohraničený priestor, v ktorom sa nič nedeje." Mama

"ale prd..to je v poho..zastrcime sa do detskeho kutika alebo ezoteriky.a nebude nas vidno." M.Páleníková

"Skús to. Teraz to tu vypadá, že je počítač zasadený v bordeli" (Pri mojej úvahe, či si dať na stôl zakladače na papier) Mama

"Viem, že to sa so mnou nerozpráva, keď je to po anglicky" (program v pc) Mama

"Ja ta neobsluhujem. Dávam ti to preto, aby si to celé nezjedol." Mama

"Nie. Ja tvoje zdravie šetrit nebudem." Mama

"Miro, budeme svinu chovat! Necháš školu, šak načo ti bude titul, ked budeme polské maso jest." Mama

"Teraz ked na teba kukám, uvedomujem si aký si chudák. Máš dvoch rodičov a nikto ta nechce." Mama

"už mám 112 v obľúbených" M.Kinčešová

Miroslav Piaček

Miroslav Piaček

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študent masmediálnej komunikácie, vášnivý lenivec, aktívny hedonista a lakomý turista. Zoznam autorových rubrík:  ŠkolaCitátyOstatné

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

23 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu